Kariéra

Práce, která má smysl a budoucnost

NAKIT je firma, která pracuje na ICT projektech pro složky Ministerstva vnitra a nabízí tak spoustu možností dostat se k velice zajímavým projektům a činnostem.

technický HelpDesk pro interního zákazníka

Budete mít možnost:

Uplatnit vaši samostatnost a skvělé komunikační dovednosti v roli prostředníka mezi zákazníkem a našimi specialisty.
Naši zákazníci jsou Ministerstvo vnitra, Hasičský záchranný sbor a další orgány státní správy.

Váš běžný den:

Jste součástí zkušeného týmu a mailem a telefonem zpracováváte požadavky hlášené uvedenými zákazníky.
Bez jakéhokoliv přehánění jste součástí toho, že všechny podpůrné IT služby jsou plně dostupné a pomáhají jak všem naším spoluobčanům, tak například právě hasičům či záchranářům naplňovat jejich záchranné cíle.

Budeme rádi, pokud máte:

- uživatelskou znalost MS Office
- časovou flexibilitu kvůli směnnému provozu
- praxe v oboru zákaznické péče je vaše výhoda, přesto vítáme i čerstvé absolventy
- výhodou pro vás bude znalost práce se systémy ITSM

V NAKITu vám nabízíme:

- pravidelnou mzdu navíc se čtvrtletními odměnami, příspěvek na penzijní/životní pojištění a samozřejmě stravenky
- zkrácený plný pracovní úvazek
- práci ve zkušeném týmu a s dobrou dostupností
- ročně máme až 30 dnů volna (dovolená, sick days, volno pro rodiče s dětmi)

Napište nám o sobě

a více si můžeme říct při společné schůzce.
Budeme se na vás těšit.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Olšanská 1951/4, 130 00  Praha-Žižkov, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickdays

Požadované vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Zadavatel

NAKIT, s. p.

 

Kontakt

NAKIT, s. p.